20 نکته مهم در خرید انواع تردمیل
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

امروزه با اینکه تردمیل در بیشتر باشگاه های بدنسازی وجود دارد، اما داشتن یک دستگاه در خانه خود، محیطی راحت و ورزشی مفرح تر را برای شما ایجاد می کند، همچنین هزینه زیاد عضویت در باشگاه را نیز از بین می برد. این راهنمای خرید تردمیل برای این طراحی شده است که به شما کمک کند تا بهترین تردمیل متناسب با بودجه و نیازهای ورزشی انتخاب کنید. آیا حاضرید با ما همراه باشید؟ توصیه می کنیم تمامی جزییات این مطلب را بخوانید تا بهترین تصمیم را بگیرید.

در این مقاله 20 نکته برای شما آماده کرده ایم که با کمک آنها می توانید یک تردمیل خوب و ایده ال انتخاب نمایید.

قیمت: در خرید تمامی وسایل قیمت یک فاکتور مهم است ولی هیچگاه در خرید تردمیل کیفیت را قربانی قیمت نکنید.

تردمیل دست دوم: خرید تردمیل دست دوم برای کسانی که با قیمت کمتر می خواهند تردمیل مورد نظر خود را تهیه کنند بسیار انتخاب مناسبی است ولی تردمیلی خریداری کنید که از عمر ان مدت زیادی نگذشته باشد.

امکانات: همواره تردمیلی را انتخاب کنید که سرعت ، مسافت ، زمان را نمایش دهد.

وزن: وزن مهمترین فاکتور در خرید تردمیل است همیشه تردمیلی را انتخاب نمایید که متناسب با وزن شما باشد.

صدا: توجه فرمایید در هنگام کار کردن، تردمیل صدای کمی ایجاد کند زیرا صدای کم نشانگر کیفیت موتور و قطعات مکانیکی تردمیل است.

شیب: شیب یکی از امکانات بسیار عالی تردمیل است همیشه تردمیلی را انتخاب کنید که دارای شیب باشد.

سلامت موتور و تسمه: تردمیل را روشن کرده و روی آن به آهستگی راه بروید و پای خود را بر روی تسمه فشار دهید، اگر تردمیل دچار لرزش و یا تسمه متوقف شد این نشانگر خرابی موتور و یا تسمه است.

سرعت: تردمیلی تهیه کنید که سرعت آن از 0.5 کیلومتر بر ساعت شروع شود و تا 16 - 25 کیلومتر بر ساعت باشد.

افراد خاص: برخی افراد دارای مصدومیت و یا پروتز در ناحیه پا قابلیت حرکت به عقب تردمیل نیز برای آنها مهم است که در هنگام خرید باید به این قابلیت دقت فرمایند.

شروع و توقف: دقت فرمایید استارت و پایان کار تردمیل روان و بدون صدا باشد.

شیب و سرعت: توجه کنید که با شیب دادن به دستگاه سرعت آن کم نشود، این امر نشانگر سلامت موتور است.

شیب متعادل: دقت فرمایید در زمان شیب دادن تردمیل صاف بماند، در غیر این صورت بازو شیب خراب است.

شیب منفی: امروزه تردمیل هایی به بازار آمده که دارای شیب منفی می باشد که بسیار مناسب هستند. ( این تردمیل ها دارای قیمت های بالایی هستند)

ضربه گیر: تردمیل های دارای ضربه گیر بسیار مناسب و در هنگام ورزش مانع از خستگی و مصدومیت پاها می شوند.

بدنه استیل: تردمیل با بدنه استیل بسیار مقاوم ولی گران می باشد و برای وزن های بالا انتخاب مناسبی است.

ابعاد: بهتر است تخته تردمیل دارای عرض حداقل 80 – 85 سانتیمتر و طول 185-240 سانتیمتر باشد.

تحمل وزن: تردمیل های خانگی 80 تا 150 کیلوگرم وزن را تحمل می کنند،  شما باید تردمیلی را انتخاب نمایید که تحمل وزنی بیشتر از وزن شما را داشته باشد زیرا در هنگام دویدن وزن شما افزایش می یابد.

ضخامت تسمه: بهتر است ضخامت تسمه برای تردمیل خانگی حدود 6 میلی متر است و براس تردمیل باشگاهی 9 تا 20 میلی متر باشد.

  کلید توقف اضطراری: همیشه تردمیلی انتخاب نمایید که کلید توقف اضطراری داشته باشد و از آن استفاده نمایید. این امر بسیار مهم است.

تردمیل مکانیکی: تردمیل های مکانیکی بدون موتور می باشند و با نیرو خود ما حرکت می کنند ورزش با آنها بسیار سخت می باشد، پس قبل از خرید انها بسیار تحقیق نمایید.

 

در فروشگاه تردمیل ایران سی نت انواع تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی با لیست قیمت مناسب و ارزان و نیز همراه با گارانتی شرکتی ارائه میشود

منبع:  http://irancnet.ir مرجع نخصصی مشاوره و خرید انواع لوازم ورزشی,پزشکی,تفریحی و ماساژور ایران سی نت



تردمیل بهتر است یا دوچرخه ثابت؟
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

تردمیل

بسیاری از افراد به علت این که فرصت کافی برای رفتن به باشگاه های ورزشی ندارند تصمیم می گیرند که داخل منزل ورزش کنند و به همین علت به فکر تهیه یک ابزار ورزشی مناسب نظیر تردمیل یا دوچرخه ثابت می افتند؛ در چنین مواقعی است که توجه فرد به این معطوف می شود که کدامیک از این دو وسیله ورزشی مناسب تر است؟

واقعیت آن است که هر یک از این دو وسیله ورزشی مزایای خاص خود را دارند؛ به طور مثال تردمیل وسیله ورزشی مناسبی است که  الگوی حرکتی روزانه انسان یا در واقع همان راه رفتن را تقلید می کند که این یک مزیت است.

همچنین بسیاری از انواع تردمیل ها امکان نشان دادن ضربان قلب هنگام ورزش، میزان کالری مصرفی در طول مدت ورزش و مسافت طی شده را دارند و بدین طریق می توان شدت ورزش را تعیین کرد و بر اساس شدت تعیین شده در نسخه ورزشی، به ورزش پرداخت.

متخصصان پزشکی ورزشی معتقدند، افرادی که بیماری خاصی ندارند و از دردهای مزمن زانو رنج نمی برند می توانند از تردمیل برای داشتن یک فعالیت ورزشی هوازی مناسب در منزل استفاده کنند و درصورتی که به بیماری مزمنی نظیر بیماری قلبی، دیابت،  پرفشاری خون یا ..... دچارند پیش از شروع ورزش حتما با یک متخصص پزشکی ورزشی مشورت کنند.

 

دوچرخه ثابت

دوچرخه ثابت نیز همانند تردمیل مزایای زیادی برای ورزش در منزل دارد. به گفته متخصصان گرچه میزان حداکثر اکسیژن مصرفی که شاخص مناسبی از استقامت قلبی - عروقی است هنگام استفاده از دوچرخه ثابت به اندازه تردمیل افزایش نمی یابد، اما این وسیله ورزشی به علت نیاز به فضای کمتر و همچنین تولید صدای کمتر گزینه مناسبی برای بسیاری از افراد است.

افزون بر این، توصیه می شود مبتلایان به آرتروز زانو و دردهای اسکلتی - عضلانی برای شروع یک برنامه ورزشی هوازی از این وسیله استفاده کنند.

استفاده از دوچرخه ثابت ، یکی از روش‌ های رایج در ورزش‌ های هوازی است که در مقایسه با راه ‌پیمایی و تند راه رفتن، ویژگی خاصی ندارد و حتی به نسبت کمتری، ظرفیت هوازی را افزایش می ‌دهد و به علت استفاده از عضله ‌های چهار سر رانی، با خستگی زودتری همراه است.

استفاده از این دوچرخه‌ ها تنها به عنوان یک نوع ورزش هوازی به افراد توصیه نمی ‌شود؛ بلکه باید همراه با پیاده‌ روی تند یا دویدن آهسته باشد. به علاوه، افرادی که قصد دارند عضله‌ های چهار سر ران و عضله‌ های لگن و ساق‌ شان را تقویت کنند می‌ توانند از این نوع دوچرخه‌ ها استفاده کنند.

در عین حال، استفاده از دوچرخه‌ های دستی برای تقویت اندام فوقانی به خصوص عضلات شانه و قفسه سینه توصیه می‌ شود. از طرفی این دوچرخه‌ ها مجهز به سیستم تنظیم مقاومت هستند که می ‌توان با افزایش مقاومت، ورزش‌ های هوازی را شدت داد و به تبع آن، قدرت عضلانی خود را بالا برد.

البته بسته به شدت برنامه ورزشی، زمان و دور چرخ مقاومت تعیین می‌ شود. بنابراین برنامه ورزشی در افراد مسنی که قصد دارند از این دوچرخه‌ ها استفاده کنند، بهتر است در ابتدا به مدت نیم ساعت دوچرخه‌ سواری و زمان بین 2 یا 3 ست 10 تا 15 دقیقه‌ ای تقسیم شود.

توجه: برای افرادی که درد جلوی زانو دارند، استفاده از دوچرخه چه ثابت و چه متحرک توصیه نمی ‌شود. البته این موضوع مطلق نیست و با تنظیم زین دوچرخه، به نحوی که زانو زیاد خم نشود، می‌ توان از درد زانو جلوگیری کرد ولی به هر حال به این افراد توصیه می ‌شود به جای دوچرخه ‌سواری، پیاده‌ روی یا شنا انجام دهند

 

دوچرخـه ثابـت بـهتـر اسـت یا متـحرک؟

در اکثر موارد استفاده از دوچرخه ثابت بیشتر توصیه می ‌شود به خصوص افرادی که وزن بالایی دارند، خانم‌ های باردار، افرادی که مشکلات حس عصبی پا دارند یا به نوعی راه رفتن برای شان مشکل‌ است.

مبتلایان به پوکی استخوان یا کسانی که دچار مشکلات بینایی یا تعادلی هستند بهتر است از دوچرخه ثابت استفاده کنند. اکثر این افراد نمی ‌توانند از دوچرخه متحرک استفاده کنند زیرا به دلیل مشکلاتی که دارند، ممکن است تعادل خود را از دست بدهند و دچار شکستگی و صدمه‌ های جسمانی شوند. در حالی که دوچرخه ثابت از ثبات بیشتری برخوردار است، تعادل آن ها را حفظ می ‌کند و می ‌توانند از فواید این ورزش بهره‌ ببرند.

برای افرادی که درد جلوی زانو دارند، استفاده از دوچرخه چه ثابت و چه متحرک توصیه نمی ‌شود. البته این موضوع مطلق نیست و با تنظیم زین دوچرخه، به نحوی که زانو زیاد خم نشود، می‌ توان از درد زانو جلوگیری کرد ولی به هر حال به این افراد توصیه می ‌شود به جای دوچرخه ‌سواری، پیاده‌ روی یا شنا انجام دهند. برای استفاده از دوچرخه متحرک فرد باید از لحاظ بینایی، حسی و تعادلی کاملا سالم باشد.

دوچرخه ثابت برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این دوچرخه ‌ها به همه افراد به خصوص افرادی که مشکل تعادل دارند یا مبتلا به صرع هستند یا اختلال بینایی یا مشکلات ارتوپدی پا دارند، توصیه می ‌شود. به دلیل این که افراد تعادل بیشتری روی آن ها دارند و با خطر کمتری مواجه هستند.

در ضمن این ورزش برای افرادی که دچار پوکی استخوان هستند، به دلیل این که حین دویدن یا راه رفتن امکان شکستگی در این افراد بسیار است، توصیه می‌ شود؛ به شرط این که زیاد روی فرمان دوچرخه خم نشوند و تنه‌ شان حالت ایستاده و صاف داشته باشد.

افراد دیابتی که دچار زخم پا هستند و راه رفتن طولانی باعث زخم شدن پاهای شان می ‌شود نیز بهتر است از این دوچرخه‌ ها استفاده کنند.

در صورتی که این افراد زاویه پا را با رکاب تنظیم کنند می ‌توانند از این دستگاه استفاده کنند در غیر این صورت بیش از حد خم شدن زانوها باعث تشدید درد می ‌شود.

در ضمن هنگام استفاده از این دستگاه بهتر است که دوچرخه‌ متناسب با شرایط فرد تنظیم شود یعنی فاصله زین با زمین و زین تا رکاب‌ ها و زین با فرمان متناسب باشد.

سایز دوچرخه‌ نیز باید مناسب باشد و مهم‌ تر از همه این که دوچرخه‌ های موجود در سالن‌ های بدن ‌سازی دارای تنظیم مقاومت هستند و افراد تازه ‌کار باید حداقل در یکی ‌دو هفته اول از تنظیم مقاومت خودداری کنند

برای استفاده از دوچرخه ثابت این نکات را رعایت کنید:

- شورت ورزشی بالشتک دار و کفش مناسب بپوشید.

- دستورات آموزشی مربوط به تنظیمات دوچرخه و برنامه ریزی آن را بخوانید.

- زین دوچرخه را طوری تنظیم کنید که هنگام نشستن بر روی آن ساق پای‌ تان هنگامی که پدال در پایین ‌ترین نقطه خود است، اندکی خم شده باشد.

- پا زدن را به آهستگی بدون مقاومت یا با دنده پایین شروع کنید.

- به تدریج دنده و مقاومت را بالا ببرید.

- می ‌توانید حالت بالا رفتن از تپه را با بالا بردن مقاومت و "ایستادن" هنگام پا زدن شبیه ‌سازی کنید. به طور مشابهی با برداشت مقاومت و پایین ‌آوردن دنده حالت سرازیرشدن از شیب را بازسازی کنید.

- برای این که عضلات هامسترینگ (عضلات پشت ران) و عضلات گلوتئال (عضلات باسن) را بیشتر تمرین دهید، می ‌توانید از پدال ‌های بدون تسمه گیرنده استفاده کنید.

- همیشه پس از ورزش با دوچرخه ثابت خودتان را سرد کنید و تمرین‌ های کششی انجام دهید.

در پایان ذکر این نکته مهم است که برای شروع یک برنامه ورزشی و تداوم آن حتی در داخل منزل تهیه وسایل ورزشی متعدد و گران قیمت الزامی نیست؛ بلکه با پیروی از یک برنامه ورزشی علمی، همه جانبه و متناسب با شرایط جسمانی فرد، بدون صرف هزینه می توان به آثار مفید بی شمار ورزش دست یافت.

 

منبع:  http://irancnet.ir مرجع نخصصی مشاوره و خرید انواع لوازم ورزشی,پزشکی,تفریحی و ماساژور ایران سی نت



5 نکته مهم قبل از خرید صندلی ماساژور
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

1- قیمت صندلی ماساژور : مهم ترین بحث برای خرید هر نوع کالایی بحث قیمت آن می باشد که بسیار حائز اهمیت است .قیمت ها برای خرید صندلی ماساژور بسیار متغیر می باشند و اختلاف قیمت ها بخاطر نوع صندلی ، برند، امکانات و کیفیت صندلی ماساژور می باشد.

 البته قیمت همیشه تعیین كننده نیست، پیشنهاد می كنیم علاوه بر در نظر گرفتن قیمت های مختلف، پارامتر های زیر را نیز در نظر گرفته و بر روی مشخصات دستگاهی كه مناسب شماست تمركز نمایید. با دیدن همه مدل های صندلی ماساژور در بانی اسپرت، می توانید گزینه مناسب تر با توجه به بودجه مورد نظر خود بیابید .
2- مشورت با پزشک در ارتباط با خرید صندلی ماساژور : شاید بدن شما مجاز به استفاده از صندلی ماساژور نباشد یا اینکه بعد از استفاده دچار آسیب جدی شود ، پس بهتر است قبل از استفاده حتما با پزشک مشورت نمایید.

3- ابعاد و طرح و رنگ صندلی ماساژور : برای همه ما طرح و رنگ بر اساس ست لوازم منزلمون بسیار مهم می باشد و صندلی ماساژور هم از این قاعده مستثنی نیست . شما می توانید طرح و رنگ مورد نظرخود را انتخاب کنید . همینطور ابعاد صندلی نکته بسیار مهمی می باشد زیرا در خانه های جدید بحث فضای اشغالی ، یکی از نکات اصلی خرید دستگاه می باشد.

4- قابلیت های صندلی ماساژور : بهتر است قبل از خرید صندلی ماساژور از امکانات و قابلیت هایی که می تواند داشته باشد اطلاعات کسب کنید. صندلی های ماساژور ویژگی های زیاد و متفاوتی دارند که برخی از این ویژگی ها در زیر اشاره شده است.

کیسه های هوا : دارا بودن کیسه های هوا در نقاط کمر و نشیمنگاه و بغل نشیمنگاه و ساق پا و دست ها
تعداد نواحی ماساژ دهنده : قابلیت ماساژ در نواحی کمر و پاها و نشیمنگاه و دست ها
انواع ماساژ : انواع مختلف ماساژ از قبیل ماساژ موجی ، کششی ، بادی  و  ویبره
قابلیت تنظیم نواحی ماساژ : امکان تنظیم ماساژ در قسمت های مختلف صندلی ماساژور مانند قسمت پا و پشت سر و ناحیه کمر
گرمکن : دارا بودن گرمکن در ناحیه کمر و یا قسمت های دیگر
قابلیت ماساژ ساق پا و کف پا ، دست
تنظیم زمان استفاده از صندلی ماساژور : زمان استفاده از مبل ماساژور  قابل تنظیم است .
قابلیت پخش موزیک و ویدئو : قابلیت پخش موسیقی یا ویدئو که توسط کابل مخصوص یا فلش امکان پذیر می باشد.
نوع نمایشگر : LCD  یا  LEDو یا ریموت کنترل ساده
تعداد ماساژ اتوماتیک : وقتی گفته می شود صندلی ماساژور با 6 نوع ماساژ اتوماتیک ، یعنی 6 نوع ماساژ را بدون برنامه ریزی اعمال می کند و نیازی به برنامه ریزی ندارد .
میزان حافظه : قابلیت ذخیره سازی ماساژهای اجرا شده و اجرای مجدد آنها
قابلیت مغناطیس درمانی : با استفاده از مگنت در قسمت های ماساژ دهنده باعث تسریع جریان خون موثر می شود و کمک زیادی به ماساژ درمانی میکند
بالا و پایین رفتن ناحیه پشت کمر: امکان نشسته و خوابیده شدن مبل ماساژور
قابلیت استفاده تجاری : آیا صندلی مورد نظر اسکناس خور است ؟ یا قابلیت استفاده طولانی در مراکز عمومی از قبیل مترو و فرودگاه و کافی شاپ و ..... را دارا می باشد یا اینکه برای استفاده در منزل است ؟

5- برند ، گارانتی و کشور سازنده صندلی ماساژور : برخی از افراد حساسیت خاصی روی كشور سازنده دستگاهی كه خریداری می كنند دارند. اكثر صندلی ماساژورهای موجود در بازار ایران ساخت كشورهای تایوان، چین، اسپانیا، سوییس می باشند. این پارامتر تاثیر بسزایی در قیمت صندلی ماساژور خواهد داشت كه همیشه باعث افزایش كیفیت نیست. نكته ای كه بیشتر حایز اهمیت است، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش صندلی ماساژوری است كه خریداری می نمایید. تمامی صندلی ماساژورهای ایران سی نت دارای گارانتی اورجینال شركت سازنده می باشد كه در جزییات كالا قابل مشاهده است.

منبع:  http://irancnet.ir مرجع نخصصی مشاوره و خرید انواع لوازم ورزشی,پزشکی,تفریحی و ماساژور ایران سی نت



تردمیل|خرید تردمیل|لیست قیمت تردمیل|فروشگاه تردمیل ایران سی نت
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

فروشگاه تردمیل ایران سی نت مرکز تخصصی مشاوره و خرید انواع بهترین مارک تردمیل موجود در بازار ایران با لیست قیمت و گارانتی شرکتی ,کالای دلخواه خود را در ایران سی نت انتخاب نموده و از طریق سفارش آنلاین به آدرس زیر بعد از مطالعه و انتخاب کالای دلخواه خود اقدام به سفارش کنید


http://irancnet.biz/shops/teredmill.aspx


تردمیل|خرید تردمیل|لیست قیمت تردمیل|فروشگاه تردمیل ایران سی نت

http://irancnet.biz/shops/teredmill.aspx
و یا از طریق شماره تماس های فروشگاه بعد از مشاوره و انتخاب کالای دلخواه خود سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنید.

http://irancnet.ir
02128429094
09120590694



ماساژور بدن|ماساژور دستی|ماساژور برقی|مشاوره خرید و لیست قیمت
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

فروش و مشاوره خرید آنلاین انواع بهترین مدل ماساژور دستی و ماساژور برقی بدن از بهترین برندهای موجود در بازار,ماساژور بدن بیورر,ماساژور بدن بست رست,ماساژور دستی امسیگ,ماساژور هایتک و ماساژور بدن بریسک با لیست قیمت و گارانتی شرکتی در فروشگاه خرید ایران سی نت

 

ماساژور بدن|ماساژور دستی|ماساژور برقی|مشاوره خرید و لیست قیمت




فوائد ماساژ بدن:

دستگاه گردش خون

در طول ماساژ
مقدار خون بیشتری به قلب پمپاژ می ود و مویرگ هابازتر شده و جریان خون افزایش میابد . که این امر باعث کاهش موقت در سیستولیک و دیاستولیک همراه با افزایش اندکی در ضربان قلب می شود.



دستگاه گوارش
یکی از عملکردهای اولیه از دستگاه گوارش برای تصفیه مواد زائد و سموم از بدن است . با این حال ، استرس و عادات بد غذایی می تواند این سیستم را را از کار موثرش بازدارد ، و در نتیجه سوء هاضمه ، نفخ و یبوست را به همراه دارد .
ماساژ
می تواند عملکرد دستگاه گوارش را بهبود و تسکین دهد .

احساسات
احساسات منفی ما برخی اوقات می تواند داخل بدن منجر به تنش در عضلات شود، که می توان با ماساژ
این موضوع را کاهش داد و فشار متقابل بر عضلات را به صورت انرژی در بدن تبدیل نماید

مفاصل
ماساژ می تواند درد مفاصل را که به علت صدمه ، التهاب و هر روز با افزایش جریان به مناطق آسیب دیده ایجاد می شود تسکین دهد.

ریه ها
تنفسی را می توان تا حد زیادی از طریق ماساژ قفسه سینه ، شانه ها ، و پشت بهبود داد. کاهش تنش در این مناطق می تواند به حذف احتقان از ریه ها کمک کند.

سیستم لنفاوی
سیستم لنفاوی بخشی از بدن است که به مبارزه با عفونت در بدن کمک می کند. به این ترتیب ، بازده خود را از عمل بازی می کند نقش مهمی در سلامت کلی است. از طریق ماساژ ، احتقان در سیستم لنفاوی ممکن است کاسته شود ، بهبود اثربخشی کلی این سیستم و تقویت توانایی بدن برای مبارزه با عفونت نیز از دیگر فواید ماساژ برای سیستم لنفاوی است .

عضلات
یکی از شایع ترین دلایل برای ماساژ گرفتن تسکین تنش عضلانی و گرفتگی های عضلانی است.

سیستم عصبی
سیستم عصبی به تنظیم تمام سیستم های دیگر بدن کمک می کند . از طریق ماساژ سیستم عصبی آرام ، اجازه می دهد برقراری ارتباط بهتر با اندام ، کمک به آنها را به کار موثرتر است.

پوست
در طول ماساژ ، تعریق ممکن است افزایش یابد ، در نتیجه از بین بردن سموم اضافی از بدن را به همراه دارد . به شادابی پوست و جوانسازی پوست کمک می کند .



فروشگاه خرید اینترنتی انواع بهترین مارک دستگاه ماساژور پا
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

فروشگاه ایران سی نت مرجع تخصصی مشاوره و راهنمای خرید انواع بهترین دستگاه ماساژور پا,ماساژور کف پا,جکوزی پا,ماساژور ساق پا در انواع برند موجود در بازار با لیست قیمت شرکتی و گارانتی شرکتی



ماساژ پا یکی از راه های احساس آرامش در پا و گاهی کل بدن است. ماساژ میتواند موجب افزایش جریان خون پا شود. ایستادن و راه رفتن به مدت طولانی میتواند موجب فشارهای زیادی به فاشیار کف پا شود که موجب احساس خستگی و یا درد در پامیشود. ماساژ پا میتواند در برطرف کردن این احساس خستگی و درد کمک کند.



ماساژور پا,قیمت ماساژور پا,خرید اینترنتی ماساژور پا,ماساژور پا ایران سی نت




یک ماساژ پای خوب می تواند به ایجاد آرامش در پاها، کشش و استراحت در عضلات، و کاهش تورم که موجب درد می شود، کمک کند.

ماساژ هنر شفا بخش باستانی است که بر روی دستگاه های بدن فواید بسزایی داشته و موجب آرامش و تسکین دردهای عصبی و گرفتگی های عضلانی می گردد و با تشدید جریان خون فشار وارد بر رگ ها و سیاه رگ ها را کم کرده و از ناراحتی های قلبی می کاهد.

پس از یک روز پرکار و طولانی که شاید با ایستادن و قدم زدن های فراوان نیز همراه بوده، یک ماساژ پای خوب می تواند لذت بخش بوده و خستگی ستون های بدن را تا حدود زیادی رفع کند. در کنار کمک به کسب آرامش، ماساژ پا دارای فواید درمانی هم برای سلامت جسمی و هم سلامت روانی است.

ماساژ پا یکی از اجزا حیاتی در رفلکسولوژی محسوب می شود. پاهای شما دارای چندین پایانه عصبی است که با سیستم ها و اندام های مختلف درون بدن در ارتباط هستند. این پایانه های عصبی هنگامی که از طریق ماساژ فعال می شوند دارای آثار درمانی هستند.

در حقیقت، کارشناسان سلامت ماساژ پا را برای بهبود سلامت کلی بدن پیشنهاد می کنند. مطالعات بسیاری وجود دارند که از فواید این نوع ماساژ برای افراد در سنین مختلف پشتیبانی می کنند.




ایران سی نت|فروشگاه خرید انواع لوازم ورزشی,تفریحی و ماساژور
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

فروشگاه خرید اینترنتی ایران سی نت مرجع تخصصی خرید ,مشاوره و مقایسه انواع لوازم ورزشی و پزشکی و ماساژور دارای مجوز رسمی نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت,معدن و تجارت که از سال 1391 کار خود را به صورت رسمی آغاز نموده است آماده خدمت به همه هموطنان عزیز.





کالاهای عرضه شده در ایران سی نت از سه بخش مهم ورزشی,پزشکی,ماساژور و تفریحی تشکیل شده است,شامل انواع بهترین برن تردمیل,دوچرخه ثابت,صندلی ماساژور,اسکی فضایی( الپتیکال),اسکوتر,استپر ورزشی,لوازم ورزشی و لاغری,انواع بدنسازی خانگی و باشگاهی,فروش انواع ماساژور بدن,ماساژور گردن و شانه,ماساژور پا,کمربند لاغریو ماساژور,ماساژور سر و چشم و فروشگاه انواع بهترین مدل فشارسنج دیجیتالی بازویی و مچی,دستگاه تست قند,انواع بخور سرد و گرم,مرطوب کننده هوا,پتوی برقی,تشک برقی و انواع لوازم بادی و تفریحی مانند انواع قایق بادی,تخت بادی,استخر بادی,مبل و کاناپه بادی,کاناپه تختخوابشو با لیست قیمت مناسب و گارانتی شرکتی



برای انتخاب,مقایسه و مشاوره کالای دلخواه خود میتوانید از فروشگاه آنلاین اقدام و یا با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و از مشاوره همکاران ما جهت یک خرید مناسب بهر همند شوید.



خرید تردمیل توربوفیتنس TF 500
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

معرفی محصول:

خرید اینترنتی بهترین تردمیل خانگی و باشگاهی توربو فیتنس تایوان در نمایندگی فروش تردمیل ایران سی نت

تردمیل توربوفیتنس TF 500


تردمیل  TF 500

قدرت موتور 5HP

سرعت 20_1 km

 شیب برقی با موتور مجزا تا 12 درجه بصورت اتوماتیک در LEVEL16

مانیتور نمایشگر سرعت ,مسافت , کالری , زمان ,ضربان قلب و درجه شیب



 


دارای 1 برنامه manual و 7 برنامه در 10level و 3برنامهhrc ,برنامه 4user

 دارای ضربه گیرکف و ضربه گیر SDSبرای محافظت در مقابل آسیبهای عضلانی مفاصل

قابلیت تاشو با جک گازی برای گرفتن فضای کمتر

دارای کلید اضطراری جهت توقف سریع دستگاه

دارای کلید تنظیم سرعت و شیب برروی دسته ها

ابعاد تسمه 145*50

حداکثر وزن استفاده کننده 140kg

دارای فن خنک کننده

قابلیت پخش موزیک از طریق AUX

دارای چرخ برای حمل آسان

نوع استفاده خانگی (ورزشی و لاغری )

محصول كشور تایوان- ارسال رایگان در تهران
2 سال گارانتی و 10 سال خدمات شرکت
ارسال در تهران رایگان



تردمیل,خرید,توربو فیتنس 1900,تردمیل تایوان,قیمت
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

- قدرت موتور 1/8Hp
- سرعت ١ الی ١۳ کیلومتر در ساعت
- نوع شیب : ٢ حالت دستی
- مانیتور نمایشگر سرعت ، مسافت ، کالری ، زمان و ضربان قلب
- دارای ٩ برنامه اتوماتیک
تردمیل توربو فیتنس 1900

- حداکثر وزن استفاده کننده ١٠٠ کیلوگرم
- قابلیت تاشو و ضربه گیر
- دارای مگنت اضطراری جهت توقف سریع دستگاه
- دارای کلید تنظیم سرعت بر روی دسته ها
- ابعاد تسمه : ١٢٠ * ٤٠ سانتی متر
- ابعاد دستگاه : ١۳۳ * ٧٠ * ١۵٧ سانتی متر
- نوع استفاده : خانگی (ورزشی و لاغری)
- دارای ویبراتور - مسگری - کش - تخته شنا - درازنشست

2 سال گارانتی و 10 سال خدمات شرکت
محصول كشور تایوان



فروش تردمیل,تایوان,توربو,موتوردار,فروشگاه تردمیل توربو فیتنس100
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

فروشگاه خرید تردمیل و دوچرخه ثابت ایران سی نت،بهترین دستگاه ورزشی برای پیاده روی و ورزش در خانه،تردمیل خانگی با شب دستی توربو فیتنس را به شما جهت سلامت و تناسب اندام و لاغری شما پیشنهاد میکند.
تردمیل توربو فیتنس 100

- قدرت موتور 2Hp
-
- نوع شیب : ۳ حالت دستی
- مانیتور نمایشگر سرعت ، مسافت ، کالری ، زمان و ضربان قلب
- دارای ٩ برنامه اتوماتیک
- حداکثر وزن استفاده کننده ١2٠ کیلوگرم
- قابلیت تاشو و ضربه گیر
- دارای مگنت اضطراری جهت توقف سریع دستگاه
- دارای کلید تنظیم سرعت بر روی دسته ها
- ابعاد تسمه : ١٢٦ * ٤٦ سانتی متر
- ابعاد دستگاه : ١٤٦ * ٧٥ * ١٦٨ سانتی متر
- نوع استفاده : خانگی (ورزشی و لاغری)



گیره کوچک کننده بینی - گیره کوچک کننده بینی ساخت وبلاگ رایگان - ساخت وبلاگ رایگان قیمت دانگل براوو شکم بند لاغری میس بلت دانگل ezcast ناخن گیر برقی روتو کمربند لاغری میس بلت عینک آفتابی